Postřehy z praxe

ZKUŠENOSTI POSTUPNĚ ZÍSKÁVANÉ PRAXÍ na ZR7 S: 

 - 9/2007 Při poslednním vejletě do K.H. to dělalo nějakejch 5,8l/100km. No mohlo to bejt míň,ale co je do 6ti je v poho.                                                                  

 - 9/2007 Při vyšší rychlosti (od 120km) by určitě prospělo vyšší plexi.I když se zdá na první pohled docela poctivé jeho učínnost by mohla být vyšší.                  

 - S těma vibracema to nakonec neni tak hrozný,pociťuju je jen občas,jinak mě  nijak neobtěžují, tak nevím asi jsem si zvyk :-) 

 - Výborný zrcátka-vůbec se neklepou,je vnich dobře vidět a jdou sklopit podobně jako u auta. 

 - Na www.zr-7.com jsem se dočetl ty vibrace co nich píšu výše je běžný jev.Doslova:  You may notice some vibration in the handlebars and/or footpegs and/or seat when the engine is revving in the 4800-5200 rpm range.  This is normal.

 - Tak jsem chtěl na zimu vyndat baterku.Ovšem narazil jsem na poměrně komplikované řešení.Baterka je schovaná pod hubicí nasávaného vzduchu k filtru.Takže - povolit nádž,povolit a uvolnit boční šedé kryty,nadzvednout nádrž,povolit šroubky krytu airboxu,odělat kryt airboxu - hurá baterie je volná,stačí už jen odmontovat kontakty - jak jednoduché že :-(((((((((((.

-3/2008 Pozimní startování: Musím říct že,proběhlo bez problémů.Po problémech z předchozími Yamahami kdy motorka prostě nechtěla chytnout,jsem byl mile překvapen. Je pravda že to asi 10x chcíplo než se volnoběh udržel,ale zavrčela už od prvního pokusu.Takže pozimní starty dobrý.

-5/2008 Níže uvedená maximálka se mi nepodařila dosáhnout.Dle tacho max 201km/h.Mohl k tomu přispět i odpor kufru,špinavjejší vzduch. filtr nebo vygajdaná řetězovka.

-5/2008 Spotřeba při výletě na Konopiště 5,2l/100km. To mě příjemě překvapilo.Poslední dobou mi přišlo že žrala dost přes 6.Je fakt že sem si jel v pohodě kolem stovky,jen občas 130.Zkrátka když se za to netahá,umí bejt úsporná.

-6/2008Vyměnil jsem řetězovku.Osadil jsem ČZ  Xring.Tak jsem zvědavej na poctivej českej výrobek.Byla dobrá cena tak uvidíme jestli to nebude vykoupený poloviční životností.

-10/2008 tak ta převodovka zase tak lehce neřadí,je trochu hrubá a když nezařadíte pořádně tak vám vyskočí rychlost. Zkrátka musí se tou nohou poctivě pohnout nahoru.

-10/2008 Během poslední cesty po horách Rakouských a Italských mě příjemě překvapila spotřeba. 5l /100km. Čím delší trasa,tak to žere míň. Ono když v Itálii stojí benzín 37kč tak je nízká spotřeba skoro nutnost: :-)

-9.3.2009 Tak už jsem to nevydržel a probudil mášu ze zimního spánku.Musím říct že baterka si zaslouží velkou pochvalu,protože aniž bych ji na zimu dal do tepla(prostě jsem ji nechal v motorce ve studený garáži),tak točila s motorem jak čerstvě nabitá.Nastartování bylo celkem standartní - chytla,chcípla, chytla,chcípla, až už nechcípla a pěkně se probudila.Takže pozimní standart. Jinak první projížďka byla moc fajn :-)
 

-08/2009 Při jízdě do rakous dosažena prozatím max rychlost 210km/h dle tacho.